ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

п. Тобол, ул. Бейбітшілік, 73
8 (71436) 2-13-91
tshkz2@mailin-roo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мы рады вас видеть на официальном сайте нашей школы!

Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наше
образовательное учреждение.

Перейти в раздел

Танымдық ойын-тренинг: "Суретті сипатта"

Мақсаты:

  • Қатысушылардың ойлау қабілетін дамыту.
  • Шешім қабылдау дағдыларын жақсарту.
  • Командалық жұмыс пен коммуникация дағдыларын қалыптастыру.
  • Креативті ойлау және стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамыту.

Тренинг барысы:

  1. Дайындық кезеңі:
    • Қатысушыларға бірнеше заттың немесе суреттің суреттері бар карточкалар беріледі. Бұл заттар әртүрлі болуы мүмкін: жануарлар, көліктер, табиғат көріністері, атақты адамдардың суреттері және т.б.
    • Карточкалар мен суреттер қатысушылардың маңдайына жабыстырылады, бірақ олар оны өздері көре алмайды. Олар тек көрермендерден сұрақтар қойып, өздерін сипаттайды.
  2. Ойынның ережелері:
    • Бір қатысушы алдыңғы қатарға шығады және оған кез келген заттың суреті немесе бейнесі маңдайына жапсырылады. Ол заттың не екенін білмейді.
    • Қатысушы көрермендерге сұрақтар қояды, мысалы:
      • "Мен жануармын ба?"
      • "Мен ұшатын нәрсе ме?"
      • "Менде төрт аяғым бар ма?"
    • Көрермендер тек "иә" немесе "жоқ" деп жауап береді.
    • Қатысушы сұрақтарды жалғастыра отырып, өз затын сипаттауға тырысады. Ол заттың сипаттамаларын ақырындап анықтай бастайды.
  3. Ойын барысы:
    • Қатысушы затты анықтағанша немесе сұрақтар арқылы оны сипаттағанша жалғасады.
    • Әрбір жаңа сұрақ қойған сайын, қатысушыға оның маңдайындағы зат туралы көбірек ақпарат беріліп, ол оны дұрыс анықтауға жақындайды.
    • Бұл процесс қатысушылардың логикалық ойлауын, стратегиялық жоспарлауын және дұрыс сұрақтар қою қабілетін дамытуға көмектеседі.
  4. Қорытынды кезең:
    • Әр қатысушы өз затын тауып, не екенін білген соң, кезек келесі қатысушыға беріледі.
    • Барлық қатысушылар өз заттарын тапқан соң, топ бірігіп, сұрақ қоюдың қандай әдістері тиімді болғанын, қандай сұрақтар көбірек көмек беретінін талқылайды.

https://vm.tiktok.com/ZMhsm8Kx6/ 

© 2025. Все права защищены.