Тақырып: «Жылдам оқы және жаса»
Сынып: 6
Мақсаты:
Қатысушылардың жылдам әрекет ету, назар аудару қабілеттерін дамыту, топ ішінде өзара қарым-қатынасты күшейтіп, көңілді атмосфера орнату. Шапшаңдық пен зейінділікке баулу арқылы ұжымдық жұмысқа бейімделу, сенім орнату және қатысушылардың көңіл-күйін көтеру.
Барысы:
Жүргізуші қатысушыларға жаттығуды орындауға 30 секунд уақыт бар екенін айтып, әр қадамды кезек-кезек ұсынады. Жаттығу барысында келесі сұрақтар қойылады және тапсырмалар орындалады:
- "Қасыңыздағы көршіңіздің қолын алып қойыңыз."
- "Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз."
- "Тапсырманы мұқият оқып шығыңыз."
- "Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз."
- "Мен ақылдымын" деп өз басыңызды сипаңыз.
- "Топтағы көршіңіздің мұрнын тартып, "Сен әдемісің" деп айтыңыз."
- "3 рет шапалақтаңыз."
- "Жүргізушіні мазақтаңыз."
- "Біздің топ өте жақсы деп айқайлап айтыңыз."
- "Тек 13 және 14 тапсырманы орындаңыз."
- "Тапсырманы жерге қойыңыз."
- "Жерге жүрелеп отырыңыз."
- "Рахмет, мені шаршаттыңыз деп айтыңыз."
Қорытынды:
Жаттығу барысында қатысушылар шапшаң әрекет етуге және тез бейімделуге тырысты, бұл олардың назар аудару қабілетін дамытты. Әр тапсырма топта жылы қарым-қатынас қалыптастыруға ықпал етті, ал көңілді тапсырмалар командалық рухты және бір-біріне деген сенімді күшейтті. Жаттығу соңында қатысушылар өздерін сергек әрі бірлескен ортада сезінді.
Пайдасы:
- Қатысушылардың шапшаң әрекет ету және назар аудару қабілеттерін дамытады.
- Ұжым ішінде өзара сенімділік пен қолдауды арттырады.
- Командалық рухты қалыптастырады, топты біріктіреді.
- Қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, жаттығу арқылы сергектік сыйлайды.
- Стрессті азайтып, топтық атмосфераны жеңіл әрі көңілді етеді.