ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

п. Тобол, ул. Бейбітшілік, 73
8 (71436) 2-13-91
tshkz2@mailin-roo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мы рады вас видеть на официальном сайте нашей школы!

Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наше
образовательное учреждение.

Перейти в раздел

Тақырып: «Жылдам оқы және жаса»

Сынып: 5

Мақсаты:

Қатысушылардың жылдам әрекет ету, назар аудару қабілеттерін дамыту, топ ішінде өзара қарым-қатынасты күшейтіп, көңілді атмосфера орнату. Шапшаңдық пен зейінділікке баулу арқылы ұжымдық жұмысқа бейімделу, сенім орнату және қатысушылардың көңіл-күйін көтеру.

Барысы:

Жүргізуші қатысушыларға жаттығуды орындауға 30 секунд уақыт бар екенін айтып, әр қадамды кезек-кезек ұсынады. Жаттығу барысында келесі сұрақтар қойылады және тапсырмалар орындалады:

  1. "Қасыңыздағы көршіңіздің қолын алып қойыңыз."
  2. "Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз."
  3. "Тапсырманы мұқият оқып шығыңыз."
  4. "Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз."
  5. "Мен ақылдымын" деп өз басыңызды сипаңыз.
  6. "Топтағы көршіңіздің мұрнын тартып, "Сен әдемісің" деп айтыңыз."
  7. "3 рет шапалақтаңыз."
  8. "Жүргізушіні мазақтаңыз."
  9. "Біздің топ өте жақсы деп айқайлап айтыңыз."
  10. "Тек 13 және 14 тапсырманы орындаңыз."
  11. "Тапсырманы жерге қойыңыз."
  12. "Жерге жүрелеп отырыңыз."
  13. "Рахмет, мені шаршаттыңыз деп айтыңыз."

Қорытынды:

Жаттығу барысында қатысушылар шапшаң әрекет етуге және тез бейімделуге тырысты, бұл олардың назар аудару қабілетін дамытты. Әр тапсырма топта жылы қарым-қатынас қалыптастыруға ықпал етті, ал көңілді тапсырмалар командалық рухты және бір-біріне деген сенімді күшейтті. Жаттығу соңында қатысушылар өздерін сергек әрі бірлескен ортада сезінді.

Пайдасы:

  • Қатысушылардың шапшаң әрекет ету және назар аудару қабілеттерін дамытады.
  • Ұжым ішінде өзара сенімділік пен қолдауды арттырады.
  • Командалық рухты қалыптастырады, топты біріктіреді.
  • Қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, жаттығу арқылы сергектік сыйлайды.
  • Стрессті азайтып, топтық атмосфераны жеңіл әрі көңілді етеді.
© 2025. Все права защищены.