Бала және театр үйірмесі: «Алтын сақа» ертегісін талдау және сахналау
Мектептің театр үйірмесіне қатысатын оқушылар биылғы шығармашылық жұмыс ретінде қазақтың халық ертегісі «Алтын сақаны» таңдады. Үйірме жетекшісінің бағыттауымен балалар ең алдымен ертегінің мазмұнын талдап, онда көтерілген идеяларды анықтады. Ертегіде батылдық, тапқырлық, достық пен адалдық сынды құндылықтардың көрініс табатынын оқушылар ерекше атап өтті.
Талдау барысында әрбір оқушы кейіпкерлердің мінез-құлқын, іс-әрекетін саралап, олардың оқиға дамуына әсерін түсінді. Әсіресе, Алтын сақаны іздеген батыр баланың батылдығы мен қайсарлығы, сондай-ақ жолда кездескен түрлі жаратылыстармен қарым-қатынасы оқушыларға үлкен әсер қалдырды.
Талдаудан кейін үйірме мүшелері ертегіні сахналауға кірісті. Рөлдер бөлініп, әр оқушы өз кейіпкерінің ерекшелігін ашуға тырысты. Олар дауыс ырғағын, қимыл-қозғалысты, мінезді жеткізуге жаттығып, ертегіні көрерменге қызықты әрі түсінікті етіп ұсынуды мақсат етті. Қолдан жасалған декорациялар мен костюмдер қойылымның көркемдігін арттырды.
Сахналық жұмыстың нәтижесінде оқушылар ұлттық ертегі мұрасымен жақынырақ таныс
ып қана қоймай, өздерінің актерлік қабілеттерін дамытты, бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істеуді үйренді.






