ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

п. Тобол, ул. Бейбітшілік, 73
8 (71436) 2-13-91
tshkz2@mailin-roo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Бала және театр үйірмесі: «Алтын сақа» ертегісін талдау және сахналау

Мектептің театр үйірмесіне қатысатын оқушылар биылғы шығармашылық жұмыс ретінде қазақтың халық ертегісі «Алтын сақаны» таңдады. Үйірме жетекшісінің бағыттауымен балалар ең алдымен ертегінің мазмұнын талдап, онда көтерілген идеяларды анықтады. Ертегіде батылдық, тапқырлық, достық пен адалдық сынды құндылықтардың көрініс табатынын оқушылар ерекше атап өтті.

Талдау барысында әрбір оқушы кейіпкерлердің мінез-құлқын, іс-әрекетін саралап, олардың оқиға дамуына әсерін түсінді. Әсіресе, Алтын сақаны іздеген батыр баланың батылдығы мен қайсарлығы, сондай-ақ жолда кездескен түрлі жаратылыстармен қарым-қатынасы оқушыларға үлкен әсер қалдырды.

Талдаудан кейін үйірме мүшелері ертегіні сахналауға кірісті. Рөлдер бөлініп, әр оқушы өз кейіпкерінің ерекшелігін ашуға тырысты. Олар дауыс ырғағын, қимыл-қозғалысты, мінезді жеткізуге жаттығып, ертегіні көрерменге қызықты әрі түсінікті етіп ұсынуды мақсат етті. Қолдан жасалған декорациялар мен костюмдер қойылымның көркемдігін арттырды.

Сахналық жұмыстың нәтижесінде оқушылар ұлттық ертегі мұрасымен жақынырақ танысWhatsApp Image 2025 11 27 at 17.11.15ып қана қоймай, өздерінің актерлік қабілеттерін дамытты, бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істеуді үйренді.

© 2025. Все права защищены.