Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің
№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің
№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области
⚡️ Соңғы жылдары Қазақстан білім сапасын арттыруға, оқушылар мен педагогтар үшін жағдайды жақсартуға, сондай-ақ қазіргі заманғы білім беру стандарттарын енгізуге бағытталған орта білім беру жүйесін жаңғырту бойынша ауқымды қадамдар жасауда.
⚡️ 2024-2025 оқу жылының басында елімізде 8 мыңға жуық мектеп жұмыс істейді, онда 3,9 млн-нан астам оқушы, оның ішінде 352 мың бірінші сынып оқушылары оқиды.
⚡️ 2024-2025 оқу жылында еліміздің мектептерінде 406 мың педагог жұмыс істейді — өткен жылмен салыстырғанда 8 мыңға артық. 2020 жылдан бастап педагог мәртебесін көтеру саясаты шеңберінде мұғалімдердің жалақысы 100%-ға көбейді. 2023 жылы мектепке дейінгі тәрбиешілер мен техникалық және кәсіптік білім беру педагогтеріне қосымша үстемеақылар, сондай-ақ біліктілік санаттары, еңбек өтілі, еңбек жағдайлары, академиялық дәрежесінің болуы және тәлімгерлік үшін қосымша ақылар енгізілді. Ауылдық жерлерде мұғалімдердің жалақысы қаладағы жалақыдан кем дегенде 25%-ға жоғары. 2025 жылы 11 мыңнан астам педагог біліктілікті арттыру курстарынан өтті, олардың шамамен 58%-ы ауыл мұғалімдері. 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап аттестаттау процесінің ашықтығын қамтамасыз ететін педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуының жаңа платформасы жұмысын бастады.
🌏 Білім беру үдерісінде көптілділікті, инклюзивті оқытуды және бағалаудың басқа да түрлерін қосқанда, заманауи педагогикалық тәсілдер белсенді енгізілуде. Цифрландыруға көп көңіл бөлінуде: 1757 мектепте STARLINK спутниктік интернеті қосылған және барлық оқулықтар цифрландырылып, 11 цифрлық платформада қол жетімді.
🔆 Қазақстан Орталық Азиядағы мектеп білімінің сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі – ББЖМ халықаралық аккредитациясынан өткен жалғыз мемлекет. Бұл құрал халықаралық стандарттарға сәйкестігін растайтын RCEC (Research Centre for Examination and Certification) сапа белгісін алды. ББЖМ оқу бағдарламаларының тиімділігін объективті бағалауға, білім беру үдерісінің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға және білім беру жүйесін одан әрі дамыту бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.
➤ ББЖМ шеңберінде сауаттылықтың үш: оқу, математикалық және жаратылыстану бағыты бағаланады. RCEC-пен ынтымақтастықтың екі жылында бағалау шеңберін әзірлеуді, тест сұрақтарын дайындауды, тестілеу дизайнын әзірлеуді, цифрлық платформада тестілеуді басқаруды, халықаралық стандарттарға сәйкес нәтижелерді кеңейтуді және талдауды қамтитын ББЖМ аккредиттеудің 7 кезеңі өтті.
➤ Білім беру жүйесінің табысты жұмыс істеуі үшін педагогтарды даярлауға ерекше көңіл бөлінеді, осы мамандықтың беделі артуда. Мемлекет білім беру саласына үздік мамандарды тарту үшін күш салып жатыр. Реформалар шеңберінде мұғалімдердің жалақысы көбейді, біліктілікті арттыру және педагогикалық шеберлікті дамыту бағдарламалары енгізілді. Жүргізіліп жатқан жұмыс қазірдің өзінде нәтиже беруде, мектептердің түлектері одан әрі оқу үшін педагогикалық мамандықтарды таңдауда.
⚡️ Республикада педагогтерді аттестаттаудың автоматтандырылған жүйесі бар. Осылайша, 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуына арналған «Ұстаз» ұлттық платформасын кезең-кезеңімен енгізу басталды. Бұл платформа аттестаттау үдерісін анағұрлым ашық етеді. 2025 жылы платформа арқылы 150 мыңға жуық қазақстандық педагог аттестаттаудан өтеді.
🔆 Президенттің бастамасымен барлық білім беру ұйымдарында «Адал азамат» бірыңғай тәрбие бағдарламасы енгізілуде. Биылдан бастап оған жеке мектептер де қосылып, 2026 жылы ауқымды тарату үшін шаралар қабылданады.
➤ Бағдарлама аясында мектептер жанынан ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтары (АПҚО) ашылды, ал өңірлерде психологиялық қолдау орталықтары (ПҚО) құрылды.
📌 Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша Үкімет Оқу-ағарту министрлігі арқылы 2019 жылдан бастап мектепке дейінгі білім беру саласын реформалау бойынша қолжетімділікті, сапаны және ашықтықты арттыруға бағытталған жүйелі жұмыс жүргізуде. Мемлекеттік саясаттың басым міндеттерінің бірі әрбір баланың сапалы мектепке дейінгі тәрбие мен білім алуға құқығын қамтамасыз ету болып саналады.
⚡️ Егер 2019 жылы елімізде 892 мың бала тәрбиеленген 10,5 мың мектепке дейінгі ұйым жұмыс істесе, 2025 жылға қарай мұндай ұйымдардың саны 1 млен-нан астам баланы қамти отырып, 11,8 мыңға дейін өсті. Бұл ретте қамту қуаты аз шағын орталықтардан тұрақты материалдық-техникалық базасы бар толыққанды балабақшалар ашуға көшуді атап өтуге болады.
✅ Кезекке қатысты мәселеде айтарлықтай өзгерістер болды. 2019 жылы мектепке дейінгі орынға кезекте 446 176 бала тұрды. 2025 жылғы 1 қаңтарда бұл көрсеткіш 2 жастан 6 жасқа дейінгі 84 мың балаға дейін қысқарды. Осылайша, алты жыл ішінде кезек күткендер саны шамамен 5 есеге азайды. Бұл мектепке дейінгі мекемелер желісін жүйелі түрде кеңейту, орындарды бөлудің жаңа тәсілдерін енгізу және ваучерлік қаржыландыру сияқты процестерді цифрландыру арқылы мүмкін болды.
Бұрын балабақшаға жазылу рәсімі: шамадан тыс жүктелген электрондық кезек, аумақтық теңгерімсіздік, орындарды бөлудің күмәнді схемалары, жалған қабылдау сынды көптеген қиындықтармен қатар жүретін. Бұл мәселелер әсіресе ірі қалаларда және тез дамып келе жатқан агломерацияларда өткір күйде болды. Бүгінгі таңда бұл қиындықтар цифрлық сервистердің, балаларды есепке алуды автоматтандырудың және мемлекеттік қызметтер көрсетудің ашық рәсімдерін енгізудің арқасында біртіндеп еңсерілуде.
🔄 Мектепке дейінгі саланы қаржыландырудың тиімділігін арттырудағы негізгі қадам – ваучерлік жүйені енгізу. 2024 жылғы 9 шілдеден бастап Тараз қаласында дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру бойынша пилоттық жоба басталды.
➤ Жүйе ата-аналарға ваучер – барлық талаптарға сәйкес келетін кез келген балабақшада (мемлекеттік немесе жеке) пайдалануға болатын жеке «сертификат» беруді көздейді. Бұл ата-аналардың таңдауын кеңейтеді, ұйымдар арасындағы бәсекелестікке ықпал етеді және қызмет сапасын жақсартады. Сонымен қатар жүйе қайталануды және жалған тізімдерді болдырмайды, бұл 27 млрд теңгеден астам үнемдеуге мүмкіндік берді.
➤ Бүгінгі таңда ваучерлік жүйе 12 қала мен 3 ауданда кеңейтілуде. 2025 жылдың соңына дейін жоба бекітілген кестеге сәйкес бүкіл республика бойынша кезең-кезеңімен енгізілетін болады.
✔️ 2024 жылдың қорытындысы бойынша 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың 93,1%-ы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтылды. 2025 жылы мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасында көзделгендей қамтуды 95%-ға дейін арттыру, ал 2028 жылға қарай – 100%-ға жету жоспарланып отыр. Бұл тапсырма Президенттің «Әділетті Қазақстан: бәріміз және әрқайсымыз үшін. Қазір және әрдайым» сайлауалды бағдарламасын іске асыру шеңберінде берілді.
Осылайша, Қазақстан мектепке дейінгі білім беру саласында тұрақты ілгерілеуді көрсетіп отыр. Дәйекті реформалар, цифрландыруға сүйену, ваучерлік қаржыландыруды енгізу және қол жеткізуге басымдықтың берілуі жүйені тиімдірек әрі отбасылардың қажеттіліктеріне бағдарлануын қамтамасыз етеді.
Қазақстанда білім беру инфрақұрылымын дамытуға, барлық оқушылар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге басымдық берілуде.
🏫 Мектеп құрылысын жүргізу және реновациялау бойынша ауқымды бастамаларды іске асыру білім алу жағдайларын жақсартуға ықпал етеді, сондай-ақ білім жүйесін тұрақты дамытуға, қалалар мен ауыл мектептері арасындағы сапа айырмашылығын азайтуға мүмкіндік береді.
10 сәуір күні “Алау” аудандық әскери-спорттық ойыны өтті. Нәтижесінде, мектеп оқушылары 3- орынды иеленді. АК - 74 шашып жинау - Қуантай Нұрайлым 2- орын; Орымбасар Ислам 2- орын; Үздік командир - Игілікқызы Ұлпан 2-орын. Құттықтаймыз🌹🌹🌹
📢 Қалжыңдасудың да шегі бар. Біреуді мазақ ету — бұл әзіл емес. Буллинг пен кибербуллинг — бұл заң бұзушылық!
👮♀️ Мұндай әрекеттер үшін жауапкершілік қарастырылған: 🔸 Бірінші рет жасалған жағдайда ата-аналарға 10 АЕК көлемінде айыппұл салынады; 🔸 Егер қайталанса 30 АЕК (110 760 теңге); 👦 Егер бұзақылық жасаған бала 12-16 жас аралығында болса, оның ата-анасы немесе заңды қамқоршысы жауап береді.
💡 Неліктен бұл маңызды? Себебі әрбір баланың мектепте, интернетте, жалпы кез келген жерде өзін қауіпсіз сезініп, қолдауға ие болуға құқығы бар.
📱 Егер буллингке тап болсаң — үндемей қалма! 🔹 Мектептегі психологпен сөйлес. 🔹 Бала құқықтары жөніндегі уәкілге жүгін. 🔹 111 байланыс орталығына қоңырау шал — сенің құқығың мемлекеттің қорғауында! 🚨 Внимание! 🚨
📢 Шутка может быть безобидной, но буллинг и кибербуллинг — это уже нарушение закона!
👮♀️ За это предусмотрено: 🔸 Штраф родителям — 10 МРП; 🔸 При повторном нарушении — 30 МРП (110 760 тенге); 👦 Если обидчику от 12 до 16 лет — ответственность несут родители или опекуны.
💡 Почему это важно? Каждый ребёнок имеет право на уважение, безопасность и защиту от насилия — в школе, интернете и в жизни.
📱 Столкнулся с буллингом — не молчи! 🔹 Поговори с психологом. 🔹 Обратись к Уполномоченному по правам ребёнка. 🔹 Позвони на контакт-центр 111 — твои права под защитой государства!