ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

п. Тобол, ул. Бейбітшілік, 73
8 (71436) 2-13-91
tshkz2@mailin-roo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің

№ 2 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №2 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мы рады вас видеть на официальном сайте нашей школы!

Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наше
образовательное учреждение.

Перейти в раздел
15
ноября
2024

✅Бүгінгі күні қыздар арасында “Қазағымның қыздары” тақырыбында жиналыс өтті. Қыз бала— қазақ мәдениетінде ерекше орын алатын тұлға. Қыздарымыздың тәрбиесі, білім алуы және ұлттық құндылықтарды сақтауы маңызды. Олар отбасының берекесі, қоғамның дамуына үлес қосып, болашақ ұрпақты тәрбиелеуде шешуші рөл атқарады. Қыз бала — әдемілік, даналық, мейірімділік символы. Оларға қолдау көрсетіп, арман-мақсаттарын жүзеге асыруға көмектесу — әрқайсымыздың міндетіміз. ✅Мектеп парламентінің өзін-өзі тану және бақыт фракциясы қыздармен қызықты тренинг өткізді. ✅Жиналыс барысында мектеп тәлімгері Нагашбай А.Т ұлттық құндылықтарымыз, мәдениетіміз жайында әңгіме жүргізді. Өзара пікір алмасып, тәжірибе бөлісті. Осындай кездесулердің маңызы зор, себебі олар бізді біріктіріп, рухани жағынан көтереді. ✅Мектеп медбикесі Мұқашева Ж.Д қыздар жиналысында тазалық пен жеке бас гигиенасының маңызы туралы айтты. Ол денсаулықты сақтау және өзін-өзі күту әдістері жайлы кеңестер берді. Тазалық — денсаулықтың негізі, сондықтан оны үнемі сақтау маңызды. #біртұтас_тәрбие #мектеппарламенті #ӨзінӨзіБасқаруҰйымы

22:46

https://www.instagram.com/p/DBwRMqOgRmK/?igsh=NGJka2t4emoyeHo=

15
ноября
2024

 

«Жыныстылық сауаттылық»

ұлдар жиналысы бойынша анықтама

Сынып: 5-11

5-11 сыныптар арасында өткен ұлдарға арналған жыныстық сауаттылық бойынша жиналыс ерекше маңызды шара болды.

Жиналыстың мақсаты – жасөспірімдерге жыныстық сауаттылық туралы ашық және пайдалы ақпарат беру, жеке гигиена, физиологиялық өзгерістер, және өзін-өзі бағалау мәселелерін түсіндіру арқылы олардың жан-жақты дамуына қолдау көрсету.

Жиналыс барысында жасөспірімдер өздерін толғандырған сұрақтарға жауап алып, өзара пікір алмасуға мүмкіндік алды. Кәсіби мамандар әртүрлі кезеңдердегі өзгерістер туралы баяндап, гигиенаның маңызды екенін және жауапкершілікпен қараудың қажеттілігін түсіндірді. Сонымен қатар, қатысушыларға эмоцияларды басқару, өзін-өзі дұрыс қабылдау, әлеуметтік ортада өзін сенімді ұстау туралы құнды кеңестер берілді.

Жиналыстың қорытындысы жоғары деңгейде болды: оқушылар маңызды ақпарат алып қана қоймай, өздерін еркін сезініп, бір-бірін қолдауды үйренді.

Жиналыс ұлдардың жыныстық сауаттылығы мен әлеуметтік жетілуіне бағытталған пайдалы білім мен дағдылардың негізін қалады, олардың өздеріне деген сенімділігін арттырып, жауапкершіліктерін нығайтты

https://www.instagram.com/p/DCO_Destm0V/?igsh=MWlhZHFwOHVmNDdzcw==

15
ноября
2024

Тақырып: «Жылдам оқы және жаса»

Сынып: 5

Мақсаты:

Қатысушылардың жылдам әрекет ету, назар аудару қабілеттерін дамыту, топ ішінде өзара қарым-қатынасты күшейтіп, көңілді атмосфера орнату. Шапшаңдық пен зейінділікке баулу арқылы ұжымдық жұмысқа бейімделу, сенім орнату және қатысушылардың көңіл-күйін көтеру.

Барысы:

Жүргізуші қатысушыларға жаттығуды орындауға 30 секунд уақыт бар екенін айтып, әр қадамды кезек-кезек ұсынады. Жаттығу барысында келесі сұрақтар қойылады және тапсырмалар орындалады:

  1. "Қасыңыздағы көршіңіздің қолын алып қойыңыз."
  2. "Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз."
  3. "Тапсырманы мұқият оқып шығыңыз."
  4. "Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз."
  5. "Мен ақылдымын" деп өз басыңызды сипаңыз.
  6. "Топтағы көршіңіздің мұрнын тартып, "Сен әдемісің" деп айтыңыз."
  7. "3 рет шапалақтаңыз."
  8. "Жүргізушіні мазақтаңыз."
  9. "Біздің топ өте жақсы деп айқайлап айтыңыз."
  10. "Тек 13 және 14 тапсырманы орындаңыз."
  11. "Тапсырманы жерге қойыңыз."
  12. "Жерге жүрелеп отырыңыз."
  13. "Рахмет, мені шаршаттыңыз деп айтыңыз."

Қорытынды:

Жаттығу барысында қатысушылар шапшаң әрекет етуге және тез бейімделуге тырысты, бұл олардың назар аудару қабілетін дамытты. Әр тапсырма топта жылы қарым-қатынас қалыптастыруға ықпал етті, ал көңілді тапсырмалар командалық рухты және бір-біріне деген сенімді күшейтті. Жаттығу соңында қатысушылар өздерін сергек әрі бірлескен ортада сезінді.

Пайдасы:

  • Қатысушылардың шапшаң әрекет ету және назар аудару қабілеттерін дамытады.
  • Ұжым ішінде өзара сенімділік пен қолдауды арттырады.
  • Командалық рухты қалыптастырады, топты біріктіреді.
  • Қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, жаттығу арқылы сергектік сыйлайды.
  • Стрессті азайтып, топтық атмосфераны жеңіл әрі көңілді етеді.
15
ноября
2024

"Адам, Жер және Қоғам" сергіту тренингі

Тренинг атауы:

"Адам, Жер және Қоғам"

Сынып: 6

Мақсаты:

Қатысушыларды қозғалысқа тартып, сергектік орнату, топ ішінде бір-біріне сенімділік пен ұжымдық байланысты арттыру. Қозғалыстарды үйлестіре отырып, тыңдау және жылдам әрекет ету қабілеттерін дамыту.

Тренинг барысы:

  1. Қатысушылар шеңбер бойына пойыз секілді тұрады.
  2. Жүргізуші үш түрлі сөзді айтады, және әрқайсысына сәйкес қатысушылар белгілі бір әрекеттерді орындайды:
  • "Адам" дегенде – алға бір қадам секіреді.
  • "Қоғам" дегенде – артқа бір қадам секіреді.
  • "Жер" дегенде – бір-бірімен орын ауыстырып, пойыз секілді қайта шеңбер құрайды.
  1. Жүргізуші бұл сөздерді еркін кезекпен айтады, қатысушылар әр жолы тез әрі дұрыс әрекет етуге тырысады.

Қорытынды:

Тренингтен кейін қатысушылар арасында достық, түсіністік және ұжымдық байланыс нығая түседі. Барлық қатысушылар бірге жұмыс істегенде қаншалықты маңызды екендігін, серіктестік пен тыңдаудың рөлін сезінеді.

Пайдасы:

  • Қатысушылардың ұжымдық үйлесімін күшейтеді.
  • Зейіндерін шоғырландыру және жылдам реакция жасау қабілеттерін дамытады.
  • Қозғалыс арқылы сергектік сыйлайды, бұл олардың позитивті эмоцияларын арттырады.
  • Қатысушыларға топпен бірлесіп жұмыс істеудің маңыздылығын түсіндіреді, серіктестік пен сенімділікті дамытады.

 

 

15
ноября
2024

Тақырып: «Жылдам оқы және жаса»

Сынып: 6

Мақсаты:

Қатысушылардың жылдам әрекет ету, назар аудару қабілеттерін дамыту, топ ішінде өзара қарым-қатынасты күшейтіп, көңілді атмосфера орнату. Шапшаңдық пен зейінділікке баулу арқылы ұжымдық жұмысқа бейімделу, сенім орнату және қатысушылардың көңіл-күйін көтеру.

Барысы:

Жүргізуші қатысушыларға жаттығуды орындауға 30 секунд уақыт бар екенін айтып, әр қадамды кезек-кезек ұсынады. Жаттығу барысында келесі сұрақтар қойылады және тапсырмалар орындалады:

  1. "Қасыңыздағы көршіңіздің қолын алып қойыңыз."
  2. "Өз есіміңізді дауыстап айқайлап айтыңыз."
  3. "Тапсырманы мұқият оқып шығыңыз."
  4. "Орныңызда тұрып оң аяқпен 3 рет секіріңіз."
  5. "Мен ақылдымын" деп өз басыңызды сипаңыз.
  6. "Топтағы көршіңіздің мұрнын тартып, "Сен әдемісің" деп айтыңыз."
  7. "3 рет шапалақтаңыз."
  8. "Жүргізушіні мазақтаңыз."
  9. "Біздің топ өте жақсы деп айқайлап айтыңыз."
  10. "Тек 13 және 14 тапсырманы орындаңыз."
  11. "Тапсырманы жерге қойыңыз."
  12. "Жерге жүрелеп отырыңыз."
  13. "Рахмет, мені шаршаттыңыз деп айтыңыз."

Қорытынды:

Жаттығу барысында қатысушылар шапшаң әрекет етуге және тез бейімделуге тырысты, бұл олардың назар аудару қабілетін дамытты. Әр тапсырма топта жылы қарым-қатынас қалыптастыруға ықпал етті, ал көңілді тапсырмалар командалық рухты және бір-біріне деген сенімді күшейтті. Жаттығу соңында қатысушылар өздерін сергек әрі бірлескен ортада сезінді.

Пайдасы:

  • Қатысушылардың шапшаң әрекет ету және назар аудару қабілеттерін дамытады.
  • Ұжым ішінде өзара сенімділік пен қолдауды арттырады.
  • Командалық рухты қалыптастырады, топты біріктіреді.
  • Қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, жаттығу арқылы сергектік сыйлайды.
  • Стрессті азайтып, топтық атмосфераны жеңіл әрі көңілді етеді.

https://vm.tiktok.com/ZMhsmuQh9/

15
ноября
2024

Тақырып:

"Болашаққа қадам: Менің 1 жылдан кейінгі бейнем"

Мақсаты:

Оқушыларға кәсіби бағдар беру барысында өз болашақтарын елестетіп, армандарына нақты көзқарас қалыптастыру. Қатысушыларға өздерінің болашақ жоспарлары мен мақсаттарын шығармашылық тұрғыда бейнелеуге мүмкіндік беру арқылы өзін-өзі тану және болашақтағы жетістіктерін нақтылау.

Барысы:

  1. Кіріспе бөлім: Жетекші оқушыларға тренингтің мақсатын түсіндіреді және әр қатысушыға үлпілдек ермексаз беріледі.
  2. Тапсырма: Оқушылардан 1 жылдан кейінгі өз бейнелерін, яғни жетістіктері, мақсаттары мен армандарын ермексаз арқылы бейнелеу сұралады. Оларға 10-15 минут уақыт беріледі.
  3. Презентация: Әр оқушы өз жасаған мүсінін таныстырып, болашақ туралы ойын айтып береді. Олар болашақта кім болғысы келетінін, қандай жетістіктерге жетуді көздейтінін қысқаша сипаттайды.
  4. Талқылау: Әр оқушының пікірін тыңдаған соң, жетекші қатысушылардың болашаққа деген сенімдерін, күшті жақтарын талқылауға бағыттайды.

Қорытынды:

Бұл тренинг оқушыларға өз болашағын анық көруге көмектесіп, мақсаттарына жету жолында жігерлендірді. Әр оқушы өз армандары мен жоспарларын нақтылап, келешекке деген көзқарасын қалыптастырды. Шығармашылық тәсіл арқылы олар өз ойларын нақты жеткізе алды және өзара пікір алмасып, қолдау көрсетті.

Ұсыныс:

  • Осындай тренингтерді жүйелі түрде өткізіп, оқушылардың мақсаттарын жетілдіруге көмектесу.
  • Оқушыларға болашақ мамандықтар мен оларды дамыту жолдары туралы ақпарат беру үшін кәсіби бағдар беру мамандарын шақыру.
  • Оқушылардың мақсаттарына жетуге қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған мастер-класстар ұйымдастыру.
  • Әр оқушыға 1 жылдан кейін өз мақсаттарына жету жолындағы жетістіктерін бақылауға көмектесетін жеке жоспар құруды ұсыну.

https://www.instagram.com/reel/DCGWEKHNPjg/?igsh=MnVvYnd0eXA2dmJk 

15
ноября
2024

Танымдық ойын-тренинг: "Суретті сипатта"

Мақсаты:

  • Қатысушылардың ойлау қабілетін дамыту.
  • Шешім қабылдау дағдыларын жақсарту.
  • Командалық жұмыс пен коммуникация дағдыларын қалыптастыру.
  • Креативті ойлау және стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамыту.

Тренинг барысы:

  1. Дайындық кезеңі:
    • Қатысушыларға бірнеше заттың немесе суреттің суреттері бар карточкалар беріледі. Бұл заттар әртүрлі болуы мүмкін: жануарлар, көліктер, табиғат көріністері, атақты адамдардың суреттері және т.б.
    • Карточкалар мен суреттер қатысушылардың маңдайына жабыстырылады, бірақ олар оны өздері көре алмайды. Олар тек көрермендерден сұрақтар қойып, өздерін сипаттайды.
  2. Ойынның ережелері:
    • Бір қатысушы алдыңғы қатарға шығады және оған кез келген заттың суреті немесе бейнесі маңдайына жапсырылады. Ол заттың не екенін білмейді.
    • Қатысушы көрермендерге сұрақтар қояды, мысалы:
      • "Мен жануармын ба?"
      • "Мен ұшатын нәрсе ме?"
      • "Менде төрт аяғым бар ма?"
    • Көрермендер тек "иә" немесе "жоқ" деп жауап береді.
    • Қатысушы сұрақтарды жалғастыра отырып, өз затын сипаттауға тырысады. Ол заттың сипаттамаларын ақырындап анықтай бастайды.
  3. Ойын барысы:
    • Қатысушы затты анықтағанша немесе сұрақтар арқылы оны сипаттағанша жалғасады.
    • Әрбір жаңа сұрақ қойған сайын, қатысушыға оның маңдайындағы зат туралы көбірек ақпарат беріліп, ол оны дұрыс анықтауға жақындайды.
    • Бұл процесс қатысушылардың логикалық ойлауын, стратегиялық жоспарлауын және дұрыс сұрақтар қою қабілетін дамытуға көмектеседі.
  4. Қорытынды кезең:
    • Әр қатысушы өз затын тауып, не екенін білген соң, кезек келесі қатысушыға беріледі.
    • Барлық қатысушылар өз заттарын тапқан соң, топ бірігіп, сұрақ қоюдың қандай әдістері тиімді болғанын, қандай сұрақтар көбірек көмек беретінін талқылайды.

https://vm.tiktok.com/ZMhsm8Kx6/ 

15
ноября
2024

7-10 сынып оқушыларымен «Затты тап» атты тренинг ойын өткізілді. Ойын барысында тақтаға бір оқушы шығып, тек сұрақтар қойды. Ол отырған оқушылардан тек «иә» немесе «жоқ» деген жауап алуы тиіс болады.

Мысалы, сұрақтар «Бұл зат мектепте қолданыла ма?» немесе «Оның түсі көк пе?» сияқты бағытта қойылып, оқушылар затты тез арада анықтауға тырысады.

Бұл ойын оқушылардың логикалық ойлауын, коммуникация дағдыларын дамытуға, сондай-ақ топта ынтымақтастық пен өзара түсіністікті нығайтуға көмектесті. Нәтижесінде, сынып ішінде қызықты әрі белсенді атмосфера қалыптасады.

https://www.instagram.com/p/DBhDgOBA61o/?igsh=MXFiZG56b2w3bHV4cw== 

© 2025. Все права защищены.